2014 m. balandžio 7 d., pirmadienis

Aukso ir sidabro Stichijos į dinaras


 Ne taip seniai man buvo pasakyta, man reikia investuoti į Irako dinaras . Man buvo pasakyta, buvo nustatyta sprogti vertė bet kuriuo metu dabar. JT buvo apie jį pripažinti kaip bona fide valiuta , tada jo vertė būtų gerokai sustiprinti.

Aš girdėjau labai tą patį prieš ketverius metus. Nieko neįvyko dar. Nuo mano požiūriu, pirkti dinaras yranekilnojamojo avantiūra . Jūsų šansai prarasti viską, ką investavo į dinaras yra daug geriau nei jūsų šansai padaryti nužudymą jį.

Man perkant dinaras yra kažkas panašaus perkant loterijos bilietą. Jūsų šansai laimėti yra apietą patį, ar tu žaidi , ar ne. Investicijos neturi kainuoti daug, bet jūsų šansai įspūdingų laimėjimų yra šalia neegzistuoja.

Visa taispekuliacijos žaidimą. Kiekvienas norėtų, kad į ateitį , bet negali , tad spėlioti apie tai, ką mes manome,ateityje gali atnešti . Mes spėlioti apie ateitį įvairiais būdais , draudimo, lošimo visų rūšių , investicijos visų rūšių , religijos, orų prognozes ir tt

Mes dažnai dirba iš mūsų geriausias spėjimas , kasateityje gali atnešti ir pasiruošti , taip pat , kaip mes galime jį. Kartais rezultatai yra gana nuspėjama, o kartais ne.

Paprastai, mes turimelabiausiai teisingai prognozuoti nenuspėjamas rezultatus. Kita vertus , mes taip pat prarastilabiausiai nuo neteisingai prognozuoti nenuspėjamas rezultatus. Akivaizdu, kadnepanašu,renginys įvyktų, ir mes teisingai prognozuoja , kad ,didesnis pelnas .

Dalykų, kuriuos pasirenka spėlioti , ir kokius pasiekimus prognozuoja , remiasi savo pasaulėžiūrą . Tai jūsų požiūris į pasaulį , kuris sukelia kažką rezonansą apie bet tam tikra teorija , kąateitis atneš .

Tie, kurie perka Irako dinaras spėlioti jie bus kada nors tapti Pasaulio pripažįstamas vertės ir todėl padidinti vertę . Aš niekada nebuvo įsitikinęs, pirkti dinaras .

Mano požiūris į pasaulį leidžia manyti, kad pirkti aukso ir sidabro turi daug daugiau galimybių gerokai padidinti vertę nei dinaras . Auksas ir sidabras kainuoja kur kas daugiau nei dinarų , bet tada jie turi kur kas didesnę vertę dabar ir stovi daug geriau šansai yra verta daugiau ateityje.

Ieškau aukso ir sidabro yra spekuliacijos remiasi praeityje ir dabartinių įvykių . Jei jūs panašus į mane , jis taip pat remiasi geismo . Aš tiesiog myliu stuff . Dinarų nėra nieko aš ypač mėgstu . Nenorėčiau investuoti JAV dolerių arba.